Wat is  Marketing Hoe Missie 1

Wil je ook meer? Meer klanten? Meer Omzet? Meer Winst? Wij hebben een beproefd systeem.

Wij laten u en uw berijf groeien!

Leadgeneratie

Wil je weten wat "leadgeneratie" is en wat wij daarmee voor jou kunnen doen?

“Een lead is een potentiele klant die geïnteresseerd is in een bepaald product of dienst van Missie1.nl”. Het doel van het verzamelen van leads is de mogelijkheid iets te verkopen. Leadgeneratie betreft alle activiteiten die gericht zijn op het in contact komen met potentiële klanten, veelal via een website of ander online platform.

“99% van de Nederlandse bevolking is online”

Wat

Leadgeneratie betreft alle activiteiten die gericht zijn op het in contact komen met potentiële klanten. In de zakelijke markt is dit vaak een specifieke verkoopactiviteit. Er zijn veel manieren om leads te genereren, zoals mediarelaties, promotie-evenementen, e-marketing, netwerkevenementen, beurzen, telemarketing en online-marketing.

Hoe

Er zijn veel manieren om leads te genereren. De traditionele marketing, bijv. advertenties in kranten, tv-reklames, telemarketing, beurzen etc. en de moderne online marketing zoals e-marketing, websites en social media. Beide methoden maken een schifting tussen degenen die belangstelling hebben in een product/dienst en zij die dat niet hebben.

Marketing

In een marketingplan beschrijf je jouw marketingactiviteiten. De term marketingmix is de verzamelnaam voor alle activiteiten en de samenhang tussen jouw uitingen en aanpassingen. Je kunt jouw eigen marketingmix beschrijven door alle P’s van marketing na te lopen. Het originele model bestaat uit 4 P’s. Het originele 4P model is vele malen aangepast.

photo-1543269865-4430f94492b9
Missie 1 - 012 - 98%-online-CBS
Missie 1 - 013 - Boom-marketing
Missie 1 - 028 - Leadgeneratie voor de bouw
Leadgeneratie

Onze Missie: is het leveren van goed converteerbare leads welke leiden tot gesprek

Wij hebben een beproefd systeem, voor het genereren van aanvragen en leads. Daarmee laten wij u groeien!

1. Marketing

De wereld waarin we leven wordt steeds meer een digitale wereld. Tegenwoordig is “98% van de Nederlandse bevolking online”(bron: CBS). U bent ondernemer, heeft een bedrijf, waarin kunt u dan beter investeren: online marketing of traditionele marketing? De meeste marketeers hebben de overtuiging, dat je hoe dan ook, niet meer om online marketing heen kan als belangrijkste marketing tool.

2. Conversie

Klanten binnenhalen gaat niet meer op de traditionele spammy manier. Ongevraagd en ongewenst overladen met folders en telefoontjes is ouderwets. In plaats daarvan gebruiken we aantrekkingskracht om klanten te krijgen en te binden. Push is ingeruild voor pull en dure tv-commercials en advertenties hebben plaatsgemaakt voor betaalbare online marketing campagnes.

Wat is traditionele marketing

Traditionele marketing is te omschrijven als een vorm van eenzijdige communicatie waarbij een organisatie klanten probeert te werven door te adverteren middels radio, televisie, kranten en telemarketing. Traditionele vormen van marketing zijn niet of nauwelijks meetbaar en hebben een hoge begindrempel. Met de komst van internet is dit ouderwets geworden.

Kosten

De kosten van deze vormen van marketing en klantenwerving zijn heel hoog. Bij telemarketing wordt bijvoorbeeld een grote database aan potentiële klanten gebeld, waarna er met de personen die belangstelling hebben een afspraak wordt gemaakt. In dat geval wordt de persoon die belangstelling heeft in een afspraak, product of dienst een lead genoemd.

Vertrouwd door onze klanten

Wat is online marketing

De vraag ‘wat is online marketing?’ is niet snel beantwoord. Online marketing omvat namelijk tal van marketingmethodes voor producten en diensten via internet. Het zijn niet alleen advertenties in zoekmachines en op websites. Maar ook zoekmachinemarketing, affiliate marketing, e-mailmarketing, content marketing, virale marketing, en marketing via sociale media. Het omvat alle online methoden om klanten aan te trekken, binnen te slepen, te behouden en te binden. De laatste jaren is reclame en marketing via het internet uitgegroeid tot de grootste reclamemarkt.

Voor wie

Veel mensen denken dat online marketing alleen kan worden gebruikt door grote (internet)bedrijven. Deze maken met de online marketing gebruik van allerlei trucjes zoals SEO, SEA en backlinking. De gedachte is dan deze technieken alleen maar kunnen worden toegepast op of door online winkels en grote bedrijven. Om die bedrijven online te promoten en bekender te maken. Eigenlijk wordt met online marketing hetzelfde gedaan als bij traditionele marketing. Althans, de doelen zoals klanten binnenhalen en binden, zijn hetzelfde. De weg ernaar toe verschilt wel.

"Make the internet work for you"

Wij hebben een beproefd systeem, voor het genereren van aanvragen en leads. Daarmee laten wij u groeien!

Nieuwsbrief

Tips, nieuws, ideeën en inspiratie voor meer!

Wil je ook meer? Meer klanten? Meer Omzet? Meer Winst?

Blijf op de hoogte met ons wekelijks nieuwsoverzicht

Aan een aantal onderdelen op de website word nog druk gewerkt. Ook aan dit onderdeel.

Wil je op de hoogte gehouden worden? Vul je gegevens in!